marți, 1 decembrie 2009

Miros de iarna...

Evident, doar a venit oficial iarna incepand de azi...

Pe bune acum , chiar se simte un miros asa de fain de iarna in aer. Am iesit dupa-amiaza in oras, eu si cele cateva zeci de oameni care nu au avut stare, si chiar am simtit ceva semne de iarna. Probabil ca la asta o fi ajutat si atmosfera de week-end care domnea pe strazi, singurii care mai lucrau fiind cei de la Veolia( firma de salubrizare locala) care isi faceau de lucru cu un tomberon pe care se chinuiau sa-l rastoarne in masina aia speciala.

Revenind, azi am iesit si eu in oras - nu va imaginati ca sentimentele mele de patriotism m-au trezit de dimineata sa ajung la parada de 1 decembrie. Totusi, era prea devreme, o data, si in plus prefer sa pastrez nealterata in minte ultima defilare de 23 august din 1989, pe care am vazut-o live, asa ca acum nu prea calc decat pe la paradele de moda organizate prin mall-uri la inceput de sezon - nu-s suficient de pitzi pentru alea de la Bucharest Fashion Week.

Asa ca azi dupa-amiaza mi-am scos persoana regulamentar la plimbare - maine trec de la 23 la 24 de ani , asa ca se cere sarbatoare mare, mare cu prajituri si tot tacamul si prilej de alcoolism peste masura, ca na, imbatranesc si eu, plus ca sunt o mie de alte ganduri care nu-mi dau pace, deci, prilej de alcoolism :d

Asa ca iesirea mea de dupa-amiaza a fost foarte nimerita. Am surprins exact ultimele momente de aranjat brazii cei mari cu beculete in centrul orasului, ca sa nu mai zic ca se faceau si probele de lumini , asa ca imaginati-va beculetele rasarind de peste tot dintre ramuri la un moment al zilei cand ziua se intrepatrunde cu seara, unde mai pui ca azi a fost si un pic nor, asa ca deja pentru mine, asta striga a feerie de iarna.

Si de-aici tot mirosul de iarna, parca simteam in aer ca o sa ninga curand - desi nu -mi surade ideea de ninsoare in Bucuresti, ca se transforma imediat intr-o mizerie de nedrescris, dar na, am simtit mirosul ala de Sarbatori de iarna, fara griji si temeri, am simtit ca iar orice e posibil, m-am simtit iarasi ca un copil care il asteapta pe Mosu'( serios, Mosu' exista, dar la voi astia care nu credeti in el, logic ca nu vine, dohhhhh).

Iubesc la nebunie perioada asta - oricat de deprimata sau obosita as fi( Alex stie), tot nu ma pot abtine sa las spiritul Craciunului sa imi invadeze sufletul. Asa ca mi-am promis ca anul asta chiar o sa pun umarul si o amenajez si apartamentul de la Bucuresti de Craciun. Chit ca o sa stau acasa cu familia , totusi, ceva sosete de cadouri si ghirlande si globuri nu strica. Si poate si niste crengutze de brad...As lua eu un brad , dar totusi, cine naiba mi-l cara mie pana acasa de la Piata Veteranilor???

Pe bune, dragii mei , cred ca a venit iarna. Si iarna asta o sa fie asa de faina, ca in povesti. O sa fie zapada, o sa merg la munte, o sa fac oameni de zapada, eventual o sa invat si sa schiez si o sa fac multe, multe alte chestii...iar o sa decorez casa, o sa cant colinde si-o sa-l astept pe Mosu'. Da uraciosilor, o sa-l astept pe Mosu'...

Pana atunci , va las un flavour cu un tip pe care-l iubesc tare muult( doar canta minunat si mai arata si tare grozav - Alex si Dana stiu de ce)

Ho - Ho-Ho!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu