marți, 22 ianuarie 2013

Liste de liste

De vreo 4-5 ani am dat in damblaua listelor. Fac liste de cumparaturi, liste de carti de citit, liste de teme, liste de prezenta la facultate, liste de subiecte de examen pentru aceeasi facultate, liste de alte chestii de facut...Imi trec pe lista unde trebuie sa merg, cati bani trebuie sa decontez pe la Fisc, asigurari si plati obisnuite, fac liste de emailuri pe care ajung sa le trimit dupa doua saptamani si altele din seria ”Unde-i lista frate, ca fara ea nu ma descurc”.


 Cred ca si in somn fac liste...doar doar n-oi uita ceva...Si uite-asa, tot uit! Pentru ca se pare ca scleroza nu e rezervata doar de la 70 de ani incolo, ci poate sa apara si acum. Si uite-asa ma trezesc peste o saptamana ca trebuia sa sun pe cineva sa urez un ”la multi ani!”, sau ca trebuia sa-mi fac o programare la doctor, sau ca trebuia sa raspund la niste mailuri  ”due yesterday”. Nu mai zic ca atunci cand imi amintesc, trebuie sa fac o lista si mai mare ca nah, daca tot rezolv o problema, hai sa rezolv si altele. La doctor cand ma duc am lista de intrebari si probleme, la cumparaturi lista de personalizeaza  cu ce si unde sa gasesc/caut, iar pentru restul taskurilor, lista nu se termina niciodata...Tot timpul ramane ceva ce n-am cumparat sau mi-am adus aminte prea tarziu, sau n-am gasit.

Ce e ciudat, si-am constientizat in timpul scrierii postului de fata, este ca niciodata nu mi-am facut lista cand am fost sa cumpar lucruri cu adevarat importante - gen haine si carti. Acolo merg inca pe varianta ”dragoste la prima vedere ” care nu m-a dezamagit niciodata. Dar cum pentru acestea doua merg destul de rar la shopping, listele pentru celelalte mi-au acaparat viata.

Apropo, ca mi-am adus aminte...sa-mi fac lista de taskuri pe saptamana asta :)

Voi ce liste aveti?

3 comentarii:

  1. Eu nu imi faceam, dar de cand o ard av. se pare ca trebuie. Altfel uit toate tampeniile mici si importante :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La aproape 62 de ani am o mare lista cu dorinte neînplinite si una ffff scurta cu realizari. Am vrut sa trec la realizari si faptul istoric ca mi-am cunoscut nepoata. Nu mi-a iesit. Nu o cunosc nici acum mai mult ca acum 20 de ani. Aflu intamplator de pe FB ba ca e ba ca nu e logodita. Aflu de la RADIO EREVAN ca e bolnava. O sa aflu ca e maritata de la RADIO SANT, etc.etc. Liste nu am renuntat sa fac. Speranta moare ultima ! In toate listele trec dorinta de a-mi cunoaste nepoata. Poate se va realiza in urmatorii 20 de ani MARE-I DUMNEZEU! AMIN!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intai de toate, daca e sa fie vreo veste importanta o sa anuntz. Pana acum nu prea au fost chestii importante, Iar cand sunt bolnava n-are sens sa va sun ca sigur ma ia Aurora cu o teorie lunga care incepe fie cu ”Cum ai racit?” sau cu ”Dar de ce nu suni?”. Asta-s eu...nu prea sun! Mi-a dat Orange-ul minute multe ca sa nu sun...

      Plus ca niciodata nu ne potrivim la programe, chestii, socoteli. Eu is intr-un du-te vino intre Ploiesti si Bucuresti, ma mai imbolnavesc etc etc etc.Dar sper ca anul asta sa se mai calmeze lucrurile si poate ne si vedem.

      In al doilea rand, ma bucur ca-mi citesti blogul.E si asta o forma de a ma cunoaste putin cate putin, eludand intrebarile Aurorei si vesnicele comentarii despre CAT DE SLABA SUNT!. Asa o sa stii ca sunt bine si problema greutatii mele n-o sa mai fie subiect de dezbatere.

      Va pup si mai astept comentarii, ca sper ca-mi esti cititor fidel! :))

      Ștergere