duminică, 18 octombrie 2015

Let's blog again

Dragilor, 

Știu că am fost absentă în ultimele luni, dar am motive bune. Am grijă de bunicutza mea scumpă, care are nevoie de mine în această perioadă enorm. 

Dar, în contextul unei proaspăt câștigate libertăți, a unor oameni faini în jurul meu, a unor prieteni vechi și noi, a unor cunoștințe recente,  și a multor alte chestii  ( care-s prea complexe ca să fie detaliate aici), am zis că e cazul să mă reapuc de scris. Sau, să arunc și eu un ochi peste toate articolele alea puse conștiincios într-un folder pe Desktop, cu titlul ”Articole blog” (da, sunt old school...îmi scriu articolele întâi în Word), să le  șlefuiesc un pic și să le postez aici.

Așa că vă ameninț cu articole mai vechi sau mai noi, despre cărți, călătorii, oameni dragi și frumoși, mutări, dulciuri și...ce-o mai fi prin folderul ăla. Pentru că, deși am fost absentă, am continuat să călătoresc, să văd lumea, să cunosc oameni, să experimentez lucruri, atitudini, sentimente (am descoperit recent ce-nseamnă să fii euforic - știu, again old school), vremuri, vise și multe altele.

Dar vă mai las un pic să vă perpeliți până la prima postare :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu