duminică, 23 martie 2014

Tribul curier

Despre Tribul, curierat de spita nobila, am auzit prima data la Maria Coman cand a povestit cum i-a ajuns fiicei sale raspunsul la scrisoarea pentru Mos Craciun.

Drept sa va spun, nu prea sunt fana a serviciilor de curierat. De fapt, ma enerveaza teribil! Bine, am si niste experiente destul de proaste cu ele..... 
Fan Curierul mi-a aruncat pachetul cu bateria de la laptop direct in curte. Ce conteaza ca scria fragil pe pachet?
La Cargus, pe 23 decembrie sun in disperare pe la 6 seara ca nu a venit curierul promis. Peste o jumatate de ora vine omul si-mi spune verde-n fata ca daca nu sunam la centru, nu mai venea sa-mi ia pachetul ca el e de la 9 in masina, pe drumuri. Imi pare rau pentru om, dar daca  mi s-a spus ca pana la 7 seara vine curierul sa ia pachetul, m-astept sa vina. Preferabil, fara atitudine!
Posta Atlassib tine cu zilele pachetele la sediu, in functie de cat de obositi sau nu sunt soferii!
Cu exceptia curierului de la TNT care mereu suna sa intrebe daca intr-o jumatate de ora ma gaseste acasa, toti curierii ma sunau fix cand ajungeam in fata portii...Stiu ca interesul era al meu, dar daca tot specific de fiecare data cand apelez la o firma de curierat ca vreau sa fiu sunata cu jumatate de ora inainte de sosirea curierului, asta inseamna ca  mai am si alte lucruri de facut, care poate presupun si deplasari. In fine...

Serviciul de curierat Tribul promite sa fie altfel... Din pacate este doar in Bucuresti, insa poate isi fac filiale si in tara. Ideea de baza este ca daca vrei sa trimiti un pachet, suficient de mare ca sa incapa intr-un ghiozdan, dintr-o parte a Bucurestiului in alta, apelezi la Tribul, ai carui curieri pedaleaza prin oras si iti livreaza pachetul intr-un interval de 30-120 de minute.

De ce m-a atras serviciul?

Pai, pedaleaza, deci asta inseamna ca n-o sa se blocheze ever in trafic. Apoi, au un anunt interesant pe site despre cat CO2 au economisit pana in prezent - doar 7.107T!Daca sunt eco-friendly am zis ca e musai sa-i incerc o data. Si preturile variaza intre 19-22 lei/ livrare, dar Tribul va ofera discount-uri daca aveti multe pachete de livrat, sunteti un ONG sau o firma care promoveaza miscarea eco etc. 

Evident, nu puteti sa trimiteti cufarul de zestre al bunicii prin ei...Au chiar si un anunt pe site in acest sens...tot ce nu e viu, nu e mort si e legal, ei livreaza. Si sa incapa intr-un ghiozdan. Indiferent de vreme.

Asa ca daca aveti ceva de trimis din Bucuretsi in Bucuresti, incercati si varianta pedalanta a curierului clasic. Ii gasiti aici http://tribul.eu/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu