duminică, 22 ianuarie 2012

Anul asta o sa scriu....

Una din rezolutiile mele de Anul Nou a fost ca in anul care de-abia a inceput sa scriu ceva mai mult pe blog....Ca doar am o groaza sa va povestesc!!!! Dar bine, a fost mai complicat sa ma si adun, sa imi pun ordine in ganduri si idei, sa imi contenesc sentimentele care dadeau navala peste mine, pentru ca in produsul finit sa va povestesc de-a fir de par ce am mai facut eu...

Asa ca va rog, iertare!

Dar din 2012, trebuie sa-mi revin cu postarile...Am atatea sa va spun - am fost prin atatea locuri, am cunoscut atatia oameni, am petrecut atat de bine ( cateodata) si am experimentat atatea, asa ca nu stiu cu ce sa incep...Asa ca o las pe postarile viitoare.

Deocamdata imi incep anul facand noi dependente...seriale pe Vplay ( ati vazut 2Broke Girls), citind despre viata unui englez in Franta profunda, dorindu-mi zapada, pentru ca la Ploiesti norii s-au incapatanat sa nu cearna, ascultand Ai se eu te pego ( cine a postat melodia asta pe Fb ???? Ca de-atunci ma obsedeaza!?!) si facand zilnic liste de oameni cu care vreau sa vorbesc, macar si printr-un email si nu apuc.

Dar cum 2012 e anul in care imi voi face timp ( o alta rezolutie de An Nou), trebuie sa le fac pe toate!!!!!!

Despre 2011 - a fost un an cel putin interesant...in care am invatat multe, si nu neaparat placute. Dar in felul lui bizar cred ca m-a intarit pentru ce va urma mai departe ...Si am o incredere oarba ca va fi pe putin la fel de provocator ca tot ce a fost pana acum...

Pana una alta, welcome back to me!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu